大磡森  Tai Hom Sham

日期: 2017-11-25
天氣: 天陰,能見度低。
相機: Panasonic LX7, Samsung Galaxy S7

日記:半年前䓫萊開線大磡森西脊,無緣。今日優悠再開,太早,唯有下晝玩追踪。由二澳上西脊,無驚無險亦無景(今日何處不是?),3點幾到頂,有時間就當然要逛逛。走向北面,見有條殘殘地的絲帶,跟住就再無。打量北脊,草木短到只及膝,可能早幾年燒光,雖沒路胚,但值博率高,唔掂最多折返,Gogogo!

落到最後一個山頭,開始有番隱約路胚,過埋山頂再向萬丈峽谷落,不久見到條比較新的尼龍草標,路亦變得明顯。去到個分岔位,揀右邊,落到個見到瀑布的觀景位就密晒,唯有回頭揀左邊條路,果是正路,少少崎嶇抓樹的一般澗旁路,一落就是水壩。

其實全程都唔難,亦唔算密,特別是下坡可踩住灌木落。只奇怪差不多全程都無標無路胚,浪費了好好的一條線。當今行山界最不好的風氣就是一窩蜂,一是没人行,一是個個開。

路線:大澳→鹽田路→二澳→大磡森西脊→大磡森北脊→萬丈布→大澳



純影集  Photos








大 澳 牛 牛









攻 擊 性 武 器









擺 pose



















似 乎 鍾 意 食 葉 多 過 草









牛 唔 食 葉 唔 抬 得 牛 頭 高





























大 瞳


<< Last Page Page 1 / 5
Next Page >>

無添加。
香港自然美,何須整色整水?   《相片無添加聲明》
天行足跡 Copyright © 2017